niedziela, 7 lutego 2010

Koda Kumi - Superstar


DOWNLOAD: Superstar

Mainichi yume mite iru koto ga aru nda!
It's serious
Jet-stream ni notte
Watashi no moto e kite kureru nda to

Motto motto asonde hoshii dake
Watashi dake ja monotarinai??
Mezasu shika nai!
Naritai!! Your SUPERSTAR

I wanna be, I wanna be, I wanna be
Your SUPERSTAR and
I wanna be, I wanna be, I wanna be mitsumete motto
"Itsu demo doko demo ai ni yuku kara" to
Itsuka iwasete yaru nda
Naritai!! Your SUPERSTAR

I just wanna be your SUPERSTAR

Mata watashi back seat futsuu tonari kuru desho?
Oh give up
Kakurete te to ka tsunaidari mo nashi?
Kuuki yonde yo…

Itsu ni nareba futari wa shinten suru no?
Hoshi ni bakka tanonde ite mo
Narenai yo…
Yume no mama Your SUPERSTAR

I wanna be, I wanna be, I wanna be
Your SUPERSTAR and
I wanna be, I wanna be, I wanna be
"Hanaretaku nai tsukareta toki ni wa kimi ga hitsuyou" to
Itsumo soba ni oite hoshii mada
Yume no mama Your SUPERSTAR

I just wanna be your SUPERSTAR
Yume no mama Your SUPERSTAR
I just wanna be your SUPERSTAR

I wanna be, I wanna be, I wanna be
Your SUPERSTAR and
I wanna be, I wanna be, I wanna be tte kiri ga nai kedo
Tonikaku hitorijimesasete ageru kara
Aishitsudzukete ageru
Watashi no mono!! You're SUPERSTAR

I wanna be, I wanna be, I wanna be
Your SUPERSTAR..........

TŁUMACZENIE:


Ten sen powtarza się codziennie
To poważne
Jedziesz Jet-stream
Na moje oryginalne zaproszenie

Chcę tylko grać więcej i więcej
Za mało jest ludzi takich jak ja
Nieosiągalny cel
Chcę być twoją SUPERGWIAZDĄ

Chcę być, chcę być, chcę być
Twoją SUPERGWIAZDĄ i
Chcę być, chcę być, chcę być częściej oglądana
"Zawsze, wszędzie spotkamy się" i
Pewnego dnia pozwolę sobie to powiedzieć
Chcę być twoją SUPERGIWAZDĄ

Po prostu chcę być twoją SUPERGWIAZDĄ

Ponownie jestem na tylnym siedzeniu, może byś tak przyszedł do mnie?
Oh dawaj
Może nie ukrywajmy złączonych dłoni?
Czytaj z powietrza....

Kiedy oboje zaczniemy robić postępy?
Głupich wiazd pytać
Nie chcę...
We śnie pozostaję twoją SUPERGWIAZDĄ

Chcę być, chcę być, chcę być
Twoją SUPERGWIAZDĄ i
Chcę być, chcę być, chcę być
"Nie chcę odejść, jestem po prostu zmęczony i potrzebuję cię" i
Nadal chcę być z tobą
We śnie pozostaję twoją SUPERGWIAZDĄ

Ja po prostu chcę być twoją SUPERGWIAZDĄ
We śnie pozostaję twoją SUPERGWIAZDĄ
Ja po prostu chcę być twoją SUPERGWIAZDĄ, to wydaje się nie mieć końca
Chociaż mogę sobie ciebie odpuścić
To nadal cię kocham
Jesteś mój! A ja twoją SUPERGWIAZDĄ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz