poniedziałek, 8 lutego 2010

Utada hikaru - Addicted To You


DOWNLOAD: Addicted To You


ROMANJI:

Betsu ni au hitsuyou nante nai
Shinakya ikenai koto takusan aru shi
Mainichi hanasu hitsuyou nante nai
Denwa daikasan de meiwaku shiterun da

Kawaranai aijou nante nai
Fuan ga aru kara tsuyoku naru shi
Futari no koto dare ni mo iwanai
Kodomo ja nain da kara

Doko made mo tsuzuku michi ja nai
Dattara hoka wo erabeba ii noni

Waraeru hanashi
Kizutsukeraretemo I’m back for more
Kimi ni addicted kamo
Aenai karatte
Shinu wake ja nai shi
Otagai no jijou wakatteru

Dakedo sore ja kurushikute
Mainichi aitakute
Kono kimochi dou sureba ii no
Ima otona ni naritakute
Ikinari narenakute
Oh baby (oh baby)
Kimi ni addicted kamo

Motomeau riyuu nante nai
KIREI koto mo hitsuyou sa
Rusuden ni natteru yonaka
MESSEEJI kiki ni mou ichido kaketai

I’m in love with you
I know you want me too
Ienai kara iwanai n ja nai

Nakeru SUTOORI
Utagawareru tabi ni I love you more
Kimi ni addicted kamo
Mawari no min’na mo
Iiwake wa niteru
Riyuu ga hitsuyou datte omotteru

Dakedo sore ja kurushikute
Mainichi aitakute
Kono kimochi tsutaetemo ii no?
KISU yori dakishimete
Ikinari yamenaide
Oh baby (oh baby)
Kimi ni addicted kamo

Aenai hi no koi shisamo
Soba ni iru itoshisamo
Onaji kurai KUSE ni narun da
KISU yori dakishimete
Ikinari yamenaide
Oh baby (oh baby)

Dakedo sore ja kurushikute
Mainichi aitakute
Kono kimochi dou sureba ii no?
KISU yori dakishimete
Ikinari yamenaide
Oh baby (oh baby)
Kimi ni addicted kamo

KISU yori dakishimete
Ikinari yamenaide
Oh baby (oh baby)
Kimi ni addicted kamo

TŁUMACZENIE:

Nie mamy potrzeby się spotkać
To już dostateczny powód, aby tak było
Ciągle pytasz "dlaczego nie"
Głupieję przez te irytujące rozmowy telefoniczne

Nie ma czegoś takiego jak niezmienna miłość
Musimy ją umocnić, ponieważ istnieje niepewność
Nie powiem nikomu o nas
Nie mamy dzieci

Nie jest to droga bez końca
Możemy wybrać kogoś innego

To zabawna historia
Zraniona cofam się bardziej
Myślę, że się od ciebie uzależniłam
Nawet jeśli nie jesteśmy w stanie sprostać
To nie jest coś, za co mogę umrzeć
Bez względu na okoliczności

Dlatego wariuję
Aby widzieć cię codziennie
Co mam zrobić z tymi uczuciami?
Chciałabym być już dorosłym
Ale nie mogę stać się nim nagle
Oh kochanie(Oh kochanie)
Myślę, że się od ciebie uzależniłam

Nie potrzebuję powodu
Potrzebuję pięknych rzeczy
W nocy masz wyłączony telefon
Nagrywam się, żeby znów usłyszeć twój głos

Jestem w tobie zakochana
Wiem, że ty też mnie chcesz
Mam pewność bez słów

To smutna historia
Nawet, gdy nachodzą mnie wątpliwości, kocham cię bardziej
Myślę, że się od ciebie uzależniłam
A wszyscy wokół
Podobnie jak wymówki
Szukają błahych powodów

Czuję ból w środku
Gdy nie widuję cię codziennie
Co mam zrobić z tymi uczuciami?
Chciałabym być już dorosłym
Ale nie mogę stać się nim nagle
Oh kochanie(Oh kochanie)
Myślę, że się od ciebie uzależniłam

Tęsknię nawet, gdy świeci słońce
Kocham cię, gdy jesteś przy mnie
To wielkie uzależnienie
Pocałunek z uściskiem
Nie chcę go przerwać
Oh kochanie(Oh kochanie)

Czuję ból w środku
Gdy nie widuję cię codziennie
Co mam zrobić z tymi uczuciami?
Chciałabym być już dorosłym
Ale nie mogę stać się nim nagle

Oh kochanie(Oh kochanie)
Myślę, że się od ciebie uzależniłam

Pocałunek z uściskiem
Nie chcę go przerwać
Oh kochanie(Oh kochanie)
Myślę, że się od ciebie uzależniłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz