środa, 18 maja 2011

Koda Kumi - BE MY BABY


DOWNLOAD - BE MY BABY

BE MY BABY BE MY BABY… /  BĄDŹ MÓJ KOCHANIE


愛してるのさ 狂おしいほど
Aishiteiru no sa kuruoshii hodo/  Kocham cię jak szalona
(I love you as crazy)
会えない時間が 教えてくれたよ
Aenai jikan ga oshiete kureta yo/  To dzięki czasowi, który z tobą spędziłam
(Thanks to time that I spend with you)
もうはなさない 君がすべてさ
Mō hanasanai kimi ga subete sa/  Znów jesteś dla mnie wszystkim
(Again you are everything to me)

BE MY BABY/  BĄDŹ MÓJ KOCHANIE
BE MY BABY
OH!

愛される事をわかりあえなくて
Aisa reru koto o wakari aenakute/  Niestety, aby zrozumieć, co sprawi ci przyjemność
(Unfortunately, to understand what makes you happy)
君のことばかり 傷つけたけれど
Kimi no koto bakari kizutsuketa keredo/  W głupi sposób możesz sobie zaszkodzić ale
(In the stupid way you hurt yourself but)
俺をゆるしてよ そしてもう一度
Ore o yurushite yo, soshite mōichido/  ja mogę ci wybaczyć i jeszcze raz...
(I can forgive you and one more time...)

BE MY BABY/  BĄDŹ MÓJ KOCHANIE
BE MY BABY

瞳を閉じれば
Hitomi o tojireba/  Nawet, gdy zamknę oczy
(Even if I close my eyes)
いつも君がいる
Itsumo kimi ga iru/  ty nadal tu jesteś
(you are there)
笑顔ふりまいて
Egao furimaite/  Uśmiecham się
(I smile)
駆け寄ってくるよ
Kakeyotte kuru yo
/  Wznoszę się w górę
(I will lift up)

夜空を彷徨う 星屑の様に
Yozora o hōkō u hoshi kuzu no yō ni/  Wędruję na nocnym niebie jak gwiezdny pył
(I wander in the night sky like stardust)
いつまでも揺れながら
Itsumademo yurenagara/  Gdy opadnę
(When fall off)
抱きしめたい
Dakishimetai/  Obejmę cię
(I hold you)

BE MY BABY BE MY BABY…/  BĄDŹ MÓJ KOCHANIE

BE MY BABY/  BĄDŹ MÓJ KOCHANIE
BE MY BABY

もうはなさない 君がすべてさ
Mō hanasanai kimi ga subete sa/  Znów jesteś dla mnie wszystkim
(Again you are everything to me)

BE MY BABY/  BĄDŹ MÓJ KOCHANIE

BE MY BABY BE MY BABY…/  BĄDŹ MÓJ KOCHANIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz