piątek, 26 marca 2010

Aya Matsuura - CHOKORETTO damashii


ROMANJI:

Kyonen no imagoro nante
Nanni mo nakutte?
Keitai kake makutte tomodachi to ne
Eiga wo mita
Kazamuki kawatta no wa
Ichigatsu no owari
Kami yo suberi komi no
Purezento wo arigatou desu yo

Chokoretto damashii?
Ni hi wo tsukete kureta no wa
Kimi, kimi, kimi, kimi,
Soko no kimi tousen omedetou!
Segatakai toka nante
Kekkou kankei nakute
Soshite menkui demo nakute
Jibun temo no wo shiranakatta desu!

Gyouretsu dekiru mise de
Baito shiteta kimi
A-chichichi yakedo shisoutte itta toki
Mizu wo pon to
Me no mae oite kureta
Yukkuri tabena yo nante
Yasashii kotoba ii kata ni jin to kichatta...

Chokoretto damashii?
Ni hi wo tsukete kureta no wa
Kimi, kimi kimi, kimi
Soko no kimi tousen omedetou!
Segatakai toka nante
Kekkou kankei nakute
Soshite menkui demo nakute
Jibun temo no wo shiranakatta desu!

Takaramono mitsukettaa!!!
Hu... Hu... Hu...
Kimi wa boku no chokoretto!
Hu... Hu... Hu...

Chokoretto damashii?
Ni hi wo tsukete kureta no wa
Kimi, kimi kimi, kimi
Soko no kimi tousen omedetou!
Mainichi atteite mo
Atarashii hakken yo
Kimi, kimi kimi, kimi
Soko no kimi zutto suki nan desu

Hajimete no saafin ni
Dokidoki tomaranakute
Kimi no senaka tayotteru
Jibun demo no wo shiranakatta desu!
Kimi no senaka tayotteru
Jibun demo no wo shiranakatta desu!

Takaramono mitsukettaa!!!
Hu... Hu... Hu...
Kimi wa boku no chokoretto!
Hu... Hu... Hu...
Takaramono mitsukettaa!!!
Hu... Hu... Hu...
Kimi wa boku no chokoretto!
Hu... Hu... Hu...
Kimi wa boku no jewelry
Hu... Hu... Hu...


TŁUMACZENIE:

Jak to w zeszłym roku
Nic się nie wydarzyło?
Spędziłam szalony czas z przyjaciółmi w TAJLANDI
Widziałam film
Wiatr zmienił kierunek
Koniec stycznia
święty poślizgnął się
Dziękuję za PREZENTY

Uosobienie CZEKOLADY?
Ogień we mnie
Ty, ty, ty, ty
Właśnie tutaj gratuluję ci zwycięstwa!
Dlaczego wysoko
Gratulacje nie mają znaczenia
I posiłek, ale bez
Czego nie mam pojęcia!

Tak, jak sklep z Matrix'em
Potrzebujesz bajtów
A-chichichi więc kiedy mówisz, że się pali
Wystarczy kropla wody
Przepuszczasz mnie przed sobą
Dlaczego tak wolno jesz
Próbuję ci to powiedzieć W przyjazny sposób i nie mogę

Uosobienie CZEKOLADY?
Ogień we mnie
Ty, ty, ty, ty
Właśnie tam gratuluję ci zwycięstwa!
Dlaczego wysoko
Gratulacje nie mają znaczenia
I posiłek, ale bez
Czego nie mam pojęcia!

Znalazłam swój skarb!!!
hu... hu... hu...
Jesteś moją CZEKOLADKĄ!
hu... hu... hu...

Uosobienie CZEKOLADY?
Ogień we mnie
Ty, ty, ty, ty
Właśnie tutaj gratuluję ci zwycięstwa!
Spotykajmy się nawet codziennie
I odkrywajmy siebie nawzajem
Ciebie, ciebie, ciebie, ciebie
Jak bardzo tam mogę cię kochać

Pierwsze SURFOWANIE
Nie zatrzymuj bicia(serca)
Mogę liczyć tylko na twoje plecy
Nie wiem już co robić!
Mogę liczyć tylko na twoje plecy
Nie wiem już co robić!

Znalazłam swój skarb!!!
hu... hu... hu...
Jesteś moją CZEKOLADKĄ!
hu... hu... hu...
Znalazłam swój skarb!!!
hu... hu... hu...
Jesteś moją CZEKOLADKĄ!
hu... hu... hu...
Jesteś moją kosztownością
hu... hu... hu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz