niedziela, 15 sierpnia 2010

Koda Kumi - Just the way you are



KAATEN no sukima kara/ Przez zasłonę prześwituje
Hikari de me ga/  Światło padające na moje oczy
Kyou mo sameta no/  I dziś budzi mnie
Ikki ni nomihosu/  Za jednym razem wypijam
FURESSHU JUUSU/  ŚWIEŻY SOK
Omoi karada mezasu wa MY CLOSET/  Celem ociężałego ciała jest MOJA SZAFA

WANPIISU mi ni matoi okimari no/  Wybieram zwykłą SUKIENKĘ i idę
MENBAA & KAFE de/  Do MENBAA & KAFE
BAD DAY TALK/  Zły dzień na rozmowę
ItsudemO/  Zawsze
Senaka wo oshite/  Podnoszę się na duchu
Kureta no wa minna datta/  Gdy jestem z wami wszystkimi

I LIKE YOU/  LUBIĘ CIĘ
YOU ARE MY BEST FRIEND/ JESTEŚ MOIM NAJLEPSZYM PRZYJACIELEM
Kyou no atashi/  Dziś jesteś mój
Sou mae wo muke/  Więc idę do przodu
I LIKE YOU/  LUBIĘ CIĘ
JUST THE WAY YOU ARE/  TYLKO TAKIEGO JAKIM JESTEŚ
Kinou no nakimushi wa mou sayonara/  Wczoraj płakałam przy pożegnaniu

Chiisana koto de/  Z błahych(małych) powodów
Konkai mo/  I tym razem
Keitai katate ni nakewameku/  Płaczę do słuchawki, którą trzymam w dłoni
Sonna toki mo denwa shite/  Połączenie trwa aż do chwili, gdy
Ai ni kite kureta no wa YOU/  Przyjdziesz się ze mną spotkać

Issho ni namida nagashite/  Tylko razem pozbędziemy się tych łez
Kureta onaji itami no you ni/  Bo nosimy ten sam ból
Yasashiku/  Delikatnie
Kata wo nadete/  Pogładzisz moje ramię
Kureru dake de/  Tego właśnie potrzebowałam
Ochitsuku 'n da/  I jestem już spokojna

I LIKE YOU/  
LUBIĘ CIĘ
THANK YOU FROM MY HEART/  
Z SERCA DZIĘKUJĘ CI
Kyou no shippai wa/  
Dzisiejsze zmartwienia
Tsugi no ichi ho/  
Są krok za mną
I LIKE YOU/  
LUBIĘ CIĘ
JUST THE WAY YOU ARE/  TYLKO TAKIEGO JAKIM JESTEŚ
Jibun rashiku aruite ikeba ii sa/  Wolę nie iść przez życie sama

DORAMA no you ni umaku wa ikanai/  Na tej drodze nie będzie już żadnych DRAMATÓW
SHINARIO wa jibun shidai de kaete yukou/  Dzięki nam ten SCENARIUSZ się zmieni

I LIKE YOU/  LUBIĘ CIĘ
I... I LIKE YOU.../  JA... LUBIĘ CIĘ...
OH THANK YOU FROM MY HEART/  OH Z SERCA DZIĘKUJĘ CI
I... I LIKE YOU.../  JA... LUBIĘ CIĘ...
OH JUST THE WAY YOU ARE/  OH TYLKO TAKIEGO JAKIM JESTEŚ

I LIKE YOU/  LUBIĘ CIĘ
YOU ARE MY BEST FRIEND/  JESTEŚ MOIM NAJLEPSZYM PRZYJACIELEM
Kyou no atashi/  Dziś jesteś mój
Sou mae wo muke/  Więc idę do przodu
I LIKE YOU/  LUBIĘ CIĘ
JUST THE WAY YOU ARE/  TYLKO TAKIEGO JAKIM JESTEŚ
Kinou no nakimushi wa mou sayonara/  Wczoraj płakałam przy pożegnaniu


I LIKE YOU/  LUBIĘ CIĘ
THANK YOU FROM MY HEART/  
Z SERCA DZIĘKUJĘ CI
Kyou no shippai wa/  
Dzisiejsze zmartwienia
Tsugi no ichi ho/  
Są krok za mną
I LIKE YOU/  
LUBIĘ CIĘ
JUST THE WAY YOU ARE/  TYLKO TAKIEGO JAKIM JESTEŚ
Jibun rashiku aruite ikeba ii sa/  Wolę nie iść przez życie sama


I LIKE YOU/  LUBIĘ CIĘ
I... I LIKE YOU.../  JA... LUBIĘ CIĘ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz